Úvodní strana Seznam blogů Blogeři VIP blogy Registrovat se a založit nový blog

Inspiromat: Příklady dobré praxe v diskuzi

Inspiromat v květnu a červnu putuje po málotřídních školách, školních družinách a klubech a také hledá, co se kde šustne v environmentálním vzdělávání.

Souhrn dění a návrhy k tomu, jak můžete přispět dobré věci, najdete v digifoliu Inspiromatu 2012. Nabízíme vám tam souhrn materiálů z Metodického portálu RVP.cz, ale i odkazy na jiné zdroje informací. Pokud čerpáte z jiných zdrojů, prosíme, přidejte je v komentářích v digifoliu, nebo tady. My váš zdroj rádi do seznamů doplníme.

Aktuálně v diskuzním fóru sbíráme příklady dobré praxe – specializujeme se na málotřídní školy, školní družiny a kluby a EVVO. V diskuzním fóru se už začaly objevovat první příspěvky, dokonce s fotodokumentací! Víme, že i drobný námět může být někomu užitečný. Pomůžete? Stačí, když napíšete krátkou zprávičku o tom, co jste dělali, co se osvědčilo. V digifoliu se dočtete:

Příklady dobré praxe – malotřídky
Vyzýváme učitele malotřídek, aby zasedli k počítačům a napsali nám, jak se potýkají s organizací ve třídě, jaké specifické problémy řeší nebo jaké náměty do výuky byly korunovány jednoznačným úspěchem. Jistě budou tyto postřehy zajímavé nejen pro další učitele malotřídek, ale i pro širokou pedagogickou veřejnost – vždyť každý učitel má s ohledem na různou úroveň žáků ve třídě také takovou malou malotřídku
Příklady dobré praxe – školní družiny a kluby
Metodický portál by rád oslovil zkušené paní vychovatelky, aby se podělily o své náměty, přípravy a nápady, které měly u dětí jednoznačný úspěch. Věříme, že se zde objeví “vychytávky”, které umožňují vytvořit ve školní družině příjemnou a tvořivou atmosféru.
Těšíme se, že se s námi podělíte o praktické zkušenosti z oblasti vedení a motivace žáků, ale také organizace či spolupráce s dalšími organizacemi.
Příklady dobré praxe – EVVO
Prosíme, napište nám příklady toho, jak se vám daří působit na pozitivní postoje k životnímu prostředí, k úctě k životu, zkrátka na všechno, co se týká environmentálního vzdělávání, osvěty a výchovy.


    hodnotil 1 uživatel

Přidejte komentář

Abyste mohli komentovat příspěvky, musíte být přihlášení.